Դասարանում

1.Կետերի փոխարեն գրի՛ր է կամ ե:

 
  Կարդում  եմ,  երգում  ես,    ամենաէժան,  խաղացել  են,  էկրան
խաղացել  ենք,  Էջմիածին,  մանր է, ամենաերկար, տասներկու, վայրէջք,  տեսել  եք:
2. Կետերի փոխարեն գրի՛ր  օ  կամ ո:
 
Ոսկեզօծվել,   ովքեր,   որդի,  օդաչու,   ոսկի, տնօրեն,  այսօր,  արջաորս,  ով,  մեղմօրոր,   քնքշորեն,  անօգնական:
 

3. Ոսկեզօծվել, մեղմօրոր, քնքշորեն, տերև, վայրէջք, օգտակար, անէանալ (չքվել, անհետանալ) բառերով  փոքրիկ պատմությո՛ւն հորինիր:

Գեղեցիկ աշնանային անունը

Մի անգամ տղան քայլում էր փողոցով և մտածում էր՝ աշունը ինչու է այսքան մռայլ։ Եվ մի օր տղան որոշեց աշնան տեղը դնի ոսկեզօծված մի անտառի։ Այդպես աշունը դառնում է շատ հետաքրքիր։ Մի անգամ տղան իջավ  բակ և սկսեց բոլոր մարդկանց ասել, որ աշուն անունը շատ վատ և տխուր անուն է, և բոլոր մարդիկ սկսեցին իրեն համոզել, որ աշուն անունը շատ գեղեցիկ անուն է և շատ խաղաղ։ Նա տխուր  գնաց տուն ճանապարհին մի մեղմօր  տերև էր իջնում, տղայի տրմադրությունը բարձրացավ և նա գնաց տուն։ Մայրիկը հարցրեց,- ինչու ես այդքան տխուր իմ խելացի տղա։ Մայրիկ, ես ուզում եմ, որ աշնան տեղը դնենք ուրիշ անուն, որը ես եմ մտածել։

-Իսկ ինչ անուն ես մտածել, իմ տղա, կասես։

-Չէ, մայրիկ, դու կծիծաղես իմ  մտածած անվան վրա։

-Մայրիկ, միայն կարող եմ ասել, որ իմ մտածած անունը շատ խաղաղ է և շատ քնքշորեն  է հնչում, ու մոռացա ասեմ, որ մեկել իմ մտածած անունը  շատ օգտակար է։ Լավ, ես մտածեցի, ես քեզ կհամոզեմ, որ աշունից լավ անուն չկա,  արի  միասին վայրէջք կատարենք ինքաթիռով, և դու կտեսնես, որ մյուս երկրները էլ  են սիրում աշուն անունը։Եվ արդեն մյուս օրը նրանք չքվեցին։  Այդ ժամանակ, երբ տղան ու մայրիկը ուզում էին արդեն գնալ, բոլոր մարդիկ վազեցին և ասացին, որ քո մտածած անունը ամենա լավ ու ամենա սիրուն անուն է։  Մայրիկը հարցրեց՝ ինչու ինձ  չասացիր, որ այդքան գեղեցիկ անուն է ։  Դրանից հետո բոլորը հասկացան,որ  ոսկեզօծված անունը շատ լավն է։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով