«Կարծես թե դարձել եմ ես տուն…»

  1. Պատմի՛ր բանաստեղծությունը:                                                                                                  Բանաստեղծությունն իր մոր մասին էր, որին նա շատ էր կարոտում։
  2. Ըստ բանաստեղծության պատմի՛ր մոր մասին:                                                                              Մոր ձեռները մաշված, բարակ էին։
  3. Գտի՛ր բնությունը պատկերող տողերը:                                                                                     Արևը հանգչում է հեռվում,
    Գետից բարձրանում է մշուշ։
  4. Բացատրի՛ր պարզկա լեզու, մաշված ձեռքեր մակդիրները:                                                        Պարզկա լեզու — պարզ, մաշված ձեռքեր- մաշված ձեռքեր
  5. Բացատրի՛ր հստևյալ փոխաբերությունները`

Ա)Արևը  հանգչում է հեռվում:

Արևը մայր է մտնում։

Բ)Իլիկդ խոսում է անուշ:

Բուրդտ մանելով պտտվում էր։

Գ) Դրախտ է նորից իմ հոգում:

Ես ինձ լավ եմ զգում։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով