Գնում եմ Մայր դպրոց

  • Իմ Հյուսիսը. Հյուսիսային դպրոցն ու ես

Ես շատ սիրեցի Հյուսիսային դպրոցը, այստեղ ես շատ ուսուցիչների սիրեցի։

  • Հյուսիսային դպրոցի յոթ հրաշալիքները

Հյուսիսային դպրոցի յոթ հրաշալիքները, օրինակ՝ լող, հեծանվավարություն, ճամփորդություն, ճամբար, որտեղ շատ զվարճալի է, ընտրություն, մեր բարի  ուսուցիչները և հավատարիմ ընկերները։

  • Մայր դպրոցն ու ես

Ես մայր դպրոցում գնացել եմ մանրամարզության և ընտրության համար։

  • Ի՞նչ սպասելիքներ ունեմ Միջին դպրոցից

Ես հուսով եմ, որ Միջին դպրոցում նույնպես լավ կլինի։

  • Որքանո՞վ եմ ճանաչում Մայր դպրոցը

Ես Մայր դպրոցը այդքան լավ չեմ ճանաչում։

  • Իմ ամենասիրելի վայրը Մայր դպրոցում

Մայր դպրոցը նույնպես մաքուր է, և ամեն մի վայր իրենով է հիասքանչ։

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով