Իմ ինքնակենսագրությունը

Մայրիկիս մասին․

Մայրիկիս անունն Լուսինե է։ Նա կանաչ աչքեր ունի, կարճ մազեր։ Մայրիկս սիրում է օգնել մարդկանց, աշխատասեր է, սիրում է երբ տունը մաքուր է։ Բարի, հոգատար, գեղեցիկ, խելացի մայրիկ ունեմ։ Նա սիրում է զբոսնել, լողանալ և այլն։ Մայրիկս սիրում է երբ մենք մեր ընտանիքով ֆիլ ենք դիտում։ Մայրիկս ազատ ժամանակ իմ հետ կեմ եղբորս հետ ժամանակ է անցկացնում։ Շատ եմ սիրում իմ էակ մայրիկին։ Իմ մայրիկը իմ կյանքի իմաստն է։

Հայրիկիս մասին․

Իմ հայրիկի անունն Հարութ է։ Նա ունի կանաչ աչքեր։ Սիրում է անցկացնել իր ժամանակը մեր  հետ։ Սիրում է խաղալ իմ փոքր քույրիկի հետ։ Աշխատասեր, հոգատար հայրիկ  ունեմ։

Եղբորս մասին․

Իմ եղբոր անունն Ալեն է։  Նա ունի շականակագույն աչքեր։ Նա սիրում է ծրագրավորում, սիրում է խաղալ, զարգանալ։ Ուզում է  սովորի անգլերեն , որպեզի մեծանի, ճամփորդի։Նա իմ երկրորդ հայրն է։

Քրոջս մասին․

Իմ քույրիկի անունն Էլեն է։ Նա ունի կանաչ աչքեր։ Սիրում է չարաճճիություն անել։ Նա իմ փոքրի հարստությունն է։

Իմ ընտանիքը իմ ընդմիջ սերն է։🧡💛

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով